راهکار ها

پیجینگ بیمارستان ها ، صوت بیمارستان

پیجینگ بیمارستان

Hospital Solution
سامانه های پیجینگ مخصوص بیمارستان ها بدون نیاز به کابل کشی صوتی و حذف کابل های اضافه
IPSPEAKER پیجینگ تحت شبکه

کاربرد پیجینگ تحت شبکه در بیمارستان ها 

آمپلی فایر هتل ها, اینترکام تحت شبکه, اینترکام هتل ها, پیجینگ تحت شبکه, پیجینگ هتل ها, صوت هتل ها

حذف کابل کشی طولانی و نامرتب

 

یکی ار کاربرد پیجینگ تحت شبکه ، اسپیکر های تحت شبکه در سطح بیمارستان ها ، مراکز بهداشتی می باشد ، با توجه به اینکه روش های سنتی و قدیمی نیاز به کابل کشی طولانی و نا مرتب دارند تاثیر بدی در زیبایی سالن ها دارد و با گذشت زمان محل تجمع گرد و غبار و سایر آلودگی ها می گردد .

اسپیکر های تحت شبکه با توجه به اینکه به راحتی با زیر ساخت شبکه ساختمان تطبیق پیدا می کنند دیگر نیاز به کابل کشی جدا گانه برای صوت را ندارند و می توانند به زیر ساخت کابلی و یا WiFi  ساختمان متصل شوند

 

پیجینگ بیمارستان ها,آمپلی فایر بیمارستان, آمپلی فایر تحت شبکه, اسپیکر تحت شبکه, اینترکام بیمارستان ها

Paging From AnyWhere With Smart Phone

قابلیت پیج از هرنقطه توسط گوشی هوشمند:

نگهبان و یا مسئول مربوطه بدون نیاز به حضور در اتاق آمپلی فایر برای پیام رسانی به راحتی از طریق گوشی هوشمند خود می تواند ازهر نقطه ای از ساختمان و یا محوطه پیام خود را پخش کند .

دیگر نیاز به حضور در اتاق آمپلی فایر و یا نگهبانی برای پیام رسانی نیست و از هر نقطه به راحتی می تواند عملیات پیجینگ را انجام دهد.

گروه بندی اسپیکر و پیج نقطه دلخواه ساختمان

با توجه به اینکه تک تک اسپیکر ها آدرس پذیر می باشند می توان هر تعداد دلخواه از بلندگو ها حتی از نقاط مختلف محل نصب انتخاب و در یک گروه قرار داد و فقط همان نقطه را پیج کرد و یا دستور پخش مدیا داد

پیجینگ بیمارستان ها,آمپلی فایر بیمارستان, آمپلی فایر تحت شبکه, اسپیکر تحت شبکه, اینترکام بیمارستان ها
پیجینگ بیمارستان ها,آمپلی فایر بیمارستان, آمپلی فایر تحت شبکه, اسپیکر تحت شبکه, اینترکام بیمارستان ها

تنظیمات جداگانه حجم صوت ( ولوم ) برای تک تک بلندگو ها

با توجه به اینکه تک تک اسپیکرها آدرس پذیر می باشند ، برای هر کدام از اسپیکرها می توان تنظیمات جداگانه ای برای شدت صوت و افکت صدا تعریف کرد.

به طور مثال صدای اسپیکر ها  را در نزدیکی بخش و اتاق عمل در کمترین مقدار و در لابی و مراکز تجمع مقدار حجم صدا را بالاتر تنظیم کرد.

CCTV AND IPSPEAKER

کاربرد اسپیکر در کنار دوربین مدار بسته:

با نصب اسپیکر های تحت شبکه در کنار دوبین های مدار بسته نگهبان و یا تکنیسن اتاق کنترل می تواند با افراد حاضر د رمحل ارتباط داشته باشد و هشدار و یا هر پیام دیگری را اعلام کند. قابل بکار گیری در بیمارستان ، ساختمان های بزرگ چند طبقه که اتاق کنترل مرکزی دور از محیط نصب می باشد.

 پخش انواع مدیا به صورت زمان بندی شده :

در این حالت می توان به هر یک از IP SPEAKER ها به تنهایی و یا گروهی از آن ها زمان بندی پخش داده شود و در بازه زمانی مشخص به  پخش فایل های چند رسانه ای می پردازد .

منابع پخش صوت :

  1. رادیو انلاین 2 . رادیو FM 3. فایل ذخیره شده در دستگاه  4 . STREAM (پخش زنده صدا)

قابل استفاده به عنوان سامانه پخش اذان

  1. 2. پیجینگ تحت شبکه :

بلندگو ها با اتصال به سامانه تلفنی تحت شبکه، قابلیت دریافت تماس  را دارند. در این حالت IP SPEAKER ها را می توان به عنوان سیستم پیجر استفاده کرد و  با تماس با یک IP SPEAKER یا گروهی از آن ها عملیات پیج را انجام داد،  بلندگوها Zone بندی شده و محدوده خاصی را  می توان پیج کرد.

مطالب مرتبط