Airplay چیست ؟

Airplay که امروزه با نام Airplay Mirroring هم شناخته می شود پروتکل شرکت Apple می باشد که  به کاربر امکان به اشتراک گذاری موسیقی را به صورت بی سیم به دستگاه پخش مانند آمپلی فایر ها ، اسپیکر ها و … می دهد. توسط این قابلیت جذاب  می توانید موزیک را بر روی گوشی و تبلت اجرا کرده و صدای آن را از اسپیکر های نصب شده در ساختمان بشنوید.

موزیک پلیر Airplay خانه هوسمند

بلوتوث پلیر یا Apple AirPlay ؟

مزیت های موزیک پلیر AirPlay
َفناوری AirPlay ، جدیدترین فناوری است که Apple برای پخش کننده های موزیک معرفی کرده است ، این فناوری قابلیت ها و مزیت ها دارد که که مشکلات قالب بلوتوث پلیر های سابق رفع کرده
پوشش دهی گسترده در محیط های بزرگ مثل ویلا ها چند طبقه
عدم قطع و وصلی صدا با دور شدن از بلوتوث پلیر
کیفیت بالای صدا
پخش همزمان موسیقی در گروهی از اسپیکر ها مثلا Kitchen ,LivingROOM,MasteRoom...

آمپلی فایر DIN rail :

آمپلی فایر Airplay در باکس DIN rail طراحی شده که بتوان آن را به راحتی در تابلو برق خانه هوشمند نصب کرد . 

آمپلی فایر DIN Rail اسپیکر Airplay آمپلی فایر AirPlay صوت خانه هوشمند

چه دستگاه هایی از Airplay پشتیبانی میکنند

ویدیو کوتاه از محصول نصب شده

این ویدیو در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۳ ضبط شده و در این ویدیو میتوانید مشاهده کنید دستگاه در رله نصب شد و از طریق کابل شبکه با مودم یا سوئیچ در ارتباط است و از طریق کابل خروجی میتواند به اسپیکرها متصل شود دستگاهی که مشاهده میکنید نسخه ۲۰۰ وات می باشد که دارای آمپلی فایر داخلی بسیار باکیفیت و قدرتمند از نظر پخش صدا است.
برای استفاده از این دستگاه کافیست تنها از طریق تلفن همراه و یا کامپیوتر خود به شبکه وای فای متصل باشید و در زمان اجرای صوت در دستگاه خود صدای آن را از طریق اسپیکرهای متصل به این دستگاه شنونده باشید.